Totmüde

Ahhhhhhhhhhhhhhhhh Helg....... (snyfft)....(snyfft). Har precis kommit hem efter första veckan som tetramaskinsförarnovice PUNKT När man är långledig så kan man inte sluta prata om att får gå till jobbet eller att sysselsätta sig 8timmar per dag. Man slutar att inse hur bra man har det när man är ledig/arbeteslös. Men om jag personligen får välja så tar jag ett långt arbetspass över 5 extra timmar i sängen....(skrattar hysteriskt över min mogenhet). Så nu har man klarat första veckans på arbetstiden: 04.00-13.30. Imorrn , lördag, kommer jag att göra Ingenting, ingenting, innnngggggentiiiing. Sova säng säng säng. Sova säng säng säng. Iallafall så har jag fått reda på att jag kan flytta in till min nya lägenhet kanske till helgen eller nästa. Hoppas alla har det bra där ni är, utom Göran Persson. <--EVOL PÄRSON!

Kommentarer
Postat av: Rikard

Grymt, håller med. Man känner att man gör mer rätt för sig när man jobbar helt enkelt och kan slappa med rent samvete.



Ser fram mot bilderna på nya lyan :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback