4 gången gillt!

Ja. Då var det dags igen för ansökan till polishögskolan. Detta kommer att bli min 4rd gång som jag ansöker till skolan. Veteran tyckte jag att jag var men det vissar sig att det krävs 4-6 ansökningar innan man har en bra chans att komma in. Jag antar att man vill se vilka som vill in och de som bara söker för att det kan vara kul.
I allafall så är ansökan klar nu efter syn och sim-prov etc. Simprovet gjorde jag idag på Matfors simhall.
¤ 150 m bröstsim
¤   25 m ryggsim utan armtag
¤ Hämta en docka på 1,5m genom dyckning från ytan och "bogsera" dockan 10m

För att klara dessa tre steg så fick jag övervinna svärmar av barn som lekte pirater, de bestämde sig för att jag var en haj som skulle dödas, och pensionärer som var som minor i vattnet.

Jag måste säga att dockan som jag nu har hämtat fyra gånger blir bara tyngre och tyngre......eller är det jag....nääää.


Och nu en bild från urtiden då LAN RULED THE WORLD
P.S Eftersom Stefan är speciell så får han en egen bild!
 

Kommentarer
Postat av: Rikard

Lycka till mannen, ser ju bra ut isåfall :) tråkigt man ska behöva nöta på sådär men det går ju bättre och bättre.



Schysst bild förresten, Eriks lan-kök :)

Postat av: Stefan

Kul att man fick en egen bild! ;) Känns skönt att man blir äldre när man ser de där bilderna...

Hoppas ansökan går vägen den här gången!

2009-03-31 @ 19:50:29
URL: http://stefant.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback