Lugn jag kommer!

Okej nu är det så att jag..ähh skit vi börjar om.
Okej har har.. va fan.
Okej jag har inte skrivit på ett bra tag (understaitment). Mest för att jag inte har haft nått att snacka om. Jag menar det är inte mitt fel utan resten av alla tvåfotade humanoider. Sen så har jag varit i en 4månader slö, lat, musiklyssnande, ätande, titta-ut-genom-mitt-fönster-i-3 timmar-och-sen-undrar-vad-jag-igentligen-kollar-på, fas.

So basically i have reset my brain and given up on the world and started eating everything that has cheese in it!

Men snart så kommer det. Håll ut.

Kommentarer
Postat av: Erik

Tjena och välkommen tillbaka :)

Postat av: Rikard

Haha den där 3-timmarsfasen blir fan bara längre och längre också har jag märkt :)



Roligt du ska börja skriva igen, ser fram mot det.

2009-01-31 @ 05:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback