Det man trodde inte skulle hända!

Ja, en vanlig promenad i Sundsvall som skulle innehålla en fika, kanske något inhandlat eller träffa någon som man kan prata skit med någon minut. Så när jag går in i Bokia vem möter man inte i entren! Jo Fredrik Wikingsson från duon Filip&Fredrik.

Stort ögonblick inte bara för mig utan flera personer som vänder sina huvuden och lägger till ett litet "Ohh det är han". Iallafall. VARFÖR hade jag inte min kamera med mig? Mental notering till mig själv!

Man tror att man ska inte kunna träffa någon rikskändis i Sundsvall en förmiddag men ibland händer det.
Veckans höjdpunkt definitivt!

Kommentarer
Postat av: S & A

haha, aa plötsligt händer det!

Postat av: Rikard

Detsamma hände mig häromdagen också, jag lyckades dock stanna honom och ta upp 2 minuter av hans tid vilket jag är väldigt nöjd över ;) Det ska jag tänka på så fort jag känner mig nere. "Jag har iallafall spenderat 2 minuter med Fredrik Wikingsson". Självklart glömmer även jag kameran vid tillfället dock. Det kan iofs varit en efterhandskonstruktion av en 2minuters blackout pga en hjärntumör, men jag föredrar att tro på det bästa alternativet.

2008-05-27 @ 23:47:09
URL: http://rikardw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback