Tillbaka till Apbordet


Jaha 49 dagar sen senast!. 49 DAG (citerar mig själv för 3 års sen) OMG ROFL.

Ja ett nytt år har börjat och nya saker kommer att hända för oss alla. På min front så innebär det nya året att jag går tillbaka till Skolbänken. Börjar på Mitthög nästa vecka på Sociolgi-kursen Tema: U-land. Kommer att handla om hur vi som I-land har handlat med U-länderna. Ser fram emot skolan faktiskt även om jag inte kommer att gilla det låga tempot på kursen( 50%). 

Annars så är det som händer är att man snart ska gå med i 23 taggar-klubben. Ska köpa en riktigt bra kamera för att fira 23 varv runt vår egen sol. Kommer att firas i urhemmet omgiven av HELA min släkt.............jag kan vänta( "inte" är borttaget).

Ska börja uppdatera le'blogg mer och mer när jag fått min kamera. Bli inte förvånade om ni får se kort på allt möjligt, inom vissa ramar.

OCH..Jag lyckades med en stor bedrift för 2 veckor sedan. Jag gjorde en paj från skratch med deg och allt. Denna bedrift ska inte underskattas av mig eller mitt En-kvadratiska kök. Även om pajen blev en borderline i "Ätbar-kadegorin" så gick den ner.

Hoppas att alla får en bra start på det nya året!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Grymt inlägg, skoj att höra om pajen och kameratänket :) Kan rekommendera Canon EOS 400D som en trevlig kamera, annars någon av Nikons så kan du låna farsans objektiv :P

Postat av: Stefan

Jag ser fram mot bilder på "allting"! ;)

2008-01-22 @ 17:52:48
URL: http://stefant.blogg.se
Postat av: Rikard

Låter grymt och få se lite bilder på stuff :) hade gærna sett den dær pajen, vældigt modigtmåste jag medgiva ;)

2008-01-27 @ 14:25:21
Postat av: Storebror

Hmm, ingen kommentar om nyårsfirandet som slutade med att du spydde i handfatet? Som Storebror tyckte jag det var riktigt roligt och skrattade rått ända tills jag insåg att det var mitt djävla handfat. Nåja, nu är du ett år äldre, kanske du har lärt dig något nytt, som typ spy i toaletten.

2008-02-06 @ 18:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback