Alla barns dröm

Mina föräldrar tyckte att köket skulle renoveras till att se mer "futuriskt ut". Här vek jag mig av skratt kramp eftersom mina föräldrar tycker fortfarande att oxe och vagn är det perfekta färdmedlet.
Kom till sans och insåg att här hade jag en chans att få slitta och slå sönder ett rum. Min reptilhjärna tog snabbt kontroll och så här i efterhand så har jag 2lister, 3kablar, en spånskiva på mitt samvete. Bra sätt att bli av med lite irretation på.

Btw så tittade jag igenom gamla papper och hittade ett allergitest från 2005.
Har inga problem att förtära alla sorters djurarter men Björk är offlimit.
Är även allergisk mot vårbrodd, Eng rajgräs och luddtåtel. Vad dessa tre är har jag ingen aning om.

Kommentarer
Postat av: Rikard

LOL! "luddtåtel" låter som något man knarkar! roligt att se du skaffat blogg, tobbe! Keep up the good work! :)

2006-11-20 @ 18:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback